zondag 19 februari 2012

Weekend alweer bijna afgelopen

En het weekend is weer ongeveer voorbij... Het was wel heel leuk bij mijn oma's verjaardag! Heb alleen bijna geen tijd gehad voor mijn huiswerk... Wat ik nog moet doen, maak ik morgen het eerste uur wel! ;) Ik had bijna geen tijd doordat ik natuurlijk vandaag de hele dag naar mijn oma's verjaardag was en gisteren tot ongeveer 12 uur in bed heb gelegen en toen ongeveer om half 4 uur aan het cadeau voor mijn oma begonnen, wat best veel werk was... (En mijn zusje en ik zaten naar de verkeerde gebruiksaanwijzing te kijken...)

Verder:

  • Heb een blog met mijn zusje: zussies enzo! We hebben hem sinds gisteren en we hebben nog geen 1 post of volger (behalve wij zelf dan... Haha)
  • Ik doe mee met de winactie van Saar! Ga snel naar haar blog door op haar naam of op het plaatje aan de zijkant te drukken! Je kan kiezen uit twee pakketjes die je kan winnen. Bekijk haar filmpje voor meer informatie!

klik op deze tekst om naar het artikel van de winactie te komen!
Dit was ongeveer mijn weekend...
Xx Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...