zondag 22 april 2012

My Day: 22 april.

Ik heb wat nieuws: My Day. Ik heb dit van een blog van een vriendin: Live It Like This. Zij deed dit en ik dacht: ik wil dat ook doen, dan blog ik ook gewoon elke dag, maar het is geen 30 DC. Want soms zijn die vragen van de 30DC zo irritant of niet goed te beantwoorden... :(

Nou, mijn dag:  zondag 22 april 2012.

10:00 wakker.

Toen ik wakker werd heb ik eerst nog even gelezen in mijn bed.
10:30 ontbijten.

Mijn ontbijt was eigenlijk zoals altijd in het weekend: een kommetje bananen cruesli (met melk, het kan ook met yoghurt maar dat vind ik niet zo lekker), en een glaasje milk & fruit.

10:50 aankleden en tandenpoetsen enz. 

Ik ging vandaag niet douchen want ik had een zwemwedstrijd. Ook deed ik alvast mijn badpak aan en pakte ik mijn zwemtas in.

12:15 lunchen

We aten wat vroeger dan normaal in het weekend, maar dit kwam door die zwemwedstrijd. Ik at een bagel met roomkaas en zalm.

13:00 Naar het zwembad rijden

13:30  inzwemmen

14:40 zwemmen.

Ik moest deze keer als eerste 100 meter schoolslag (dit zijn 4 banen). Ik ben eindelijk weer eens onder mijn tijd gegaan, nadat ik 6 wedstrijden achter elkaar 1.50 (1 minuut en 50 seconden) heb gezwommen. Ik had deze keer namelijk 1.48! :)

15:30 zwemmen.

Dit was mijn tweede keer. Nu moest ik 50 meter vlinderslag (2 banen dus). Ik dacht echt dat ik het nooit zal halen, omdat ik door de een of andere reden het heel raar ben gaan zwemmen. Maar het is me gelukt, alleen heb ik er wel langzamer over gedaan dan de vorige keer. Had nu namelijk 1.04 en de vorige keer had ik 1.01. Ik was wel gewoon blij, want ik was super blij dat ik het had gered

16:00 estafette zwemmen.

Nu moest ik invallen voor Ramona, een ander meisje dat er deze wedstrijd niet kon zijn. Ik moest 50 meter schoolslag zwemmen, maar doordat ik nog helemaal uitgeput was van de vlinderslag was ik erg langzaam... We zijn met deze estafette laatste geworden! *schaam* *schaam*.

16:30 in de auto naar huis

Verder heb ik niet echt iets gedaan, alleen nog ff het einde van de film gekeken die mijn moeder en zusje keken en natuurlijk gegeten! Nu ga ik lekker The Ultimate Dance Battle kijken! 

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...