donderdag 24 mei 2012

My day: 24 mei.

En het is weer heerlijk weer! :) Ik hou hier zooo veel van! :P

08:18 op weg naar school. Had jammer genoeg geen 1e uur vrij...

08:30 gelijk een uur Duits... (alweer vreselijk)

09:30 Nederlands, we gingen oefenen voor de toets van dinsdag en daarna mochten we ff werken aan onze boekbespreking.

10:30 PAUZE! Lekker buiten in het zonnetje

10:50 geschiedenis, niet zoveel gedaan. Wel veel hw gekregen voor morgen.. :(

11:50 mentorles. We mochten bijna gelijk weg, en ben toen naar Romée gegaan met Lisanne, Jacqueline en Danique (van Made By Uself) We hebben lekker in het zonnetje gezeten, en ik ben toen een beetje rood geworden, maar dit is gelukkig nu weer weg! Na dit uur hadden we ook de lunch pauze dus we hadden iets minder dan anderhalf uur, en dat was dus wel heel lekker! Ook hebben we ook nog allemaal een magnum gekregen! :D

13:20 Cambridge (Anglia), best saai... Maar gelukkig ons laatste uur!

14:20 UIT!!! Gelijk op de fiets naar huis! 

14:25 Thuis, lekker wat gedronken en wat gegeten en toen ff met mijn vader mee gegaan naar een verhuurbedrijf. 

Ik ga nu even aan mijn huiswerk, maar heb gelukkig het meeste al af! :)

Straks weer naar zwemmen!

En vanavond het Eurovisie Songfestival kijken.

Alle plaatjes zijn van We Heart It


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...