zondag 16 september 2012

School and other stuff

Ik ben nog steeds druk bezig met huiswerk maken en leren... Ik heb deze week 4 toetsen (1 repetitie en 3 so's). Heb er elke dag eentje behalve morgen.

Al mijn hw en toetsen voor deze week.
Alle boeken waarvan ik een toets heb.
Natuurkunde boeken.
Duits boeken.
Geschiedenis boeken.
Frans boeken.

Gisteren heb ik (bijna) al mijn maak werk gemaakt, zodat ik vandaag alles al kan leren. Ook heb ik gisteren mijn nagels gelakt.

Paars met witte vierkantjes.
Laatst met mentorles kregen we de opdracht om met een groep een thema te bedenken en dan moest je dat thema met z'n allen uitbeelden en dan 10 foto's maken. Hier het resultaat (wij hadden trouwens als thema 9/11 omdat we het op 9/11 moesten doen)


Vliegtuig

Vliegtuig met de passagiers

Voorkant vliegtuig al in de Twin Tower.

Hele voorkant er in en 2 dode passagiers


Mensen die langs komen rijden en het zien gebeuren en schrikken.
We hadden ook nog een H en een L gemaakt, van het vluchtnummer maar die gingen niet zo goed in deze post...

Ik ga nu weer verder met mijn hw en het leren.

X Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...