maandag 31 december 2012

2013

Over een half uur is het 2013, het jaar is voorbij gevlogen! Ik vond het wel echt een super leuk jaar, in 2012 ben ik namelijk mijn blog gestart!! :) En ik heb natuurlijk nog heel veel andere dingen gedaan! Omdat het nieuwe jaar komt, heb ik wat goede voornemens, maar dan hier alleen voor mijn blog :p. Als eerste wil ik natuurlijk veeeeel meer gaan bloggen en er eigenlijk een gewoon dagritueel van maken om elke dag even wat te schrijven... En ten tweede wil ik wat uitgebreiderde berichtjes posten, want wat ik nu post is alleen maar: "Sorry dat ik zolang niets heb gepost enz." En die posts hebben natuurlijk ook niet zoveel zin... Dus dat ga ik (hopelijk) beter doen en volgend jaar ga ik kijken of het me is gelukt! En natuurlijk wil ik veel meer volgers, dus zeg even tegen mensen dat ze mijn blog moeten volgen! :)

Tot volgend jaar! XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...