dinsdag 1 januari 2013

Shoplog: A'dam

Mijn eerste post in het nieuwe jaar!!

Eergisteren ben ik naar Amsterdam geweest met mijn vriendinnen en we gingen er heen voor de nieuwe Abercrombie die er zit. Nou wij een half uur/45 min in de rij en toen mochten we eindelijk naar binnen. Eenmaal binnen, op de foto met het a&f model en we mochten doorlopen (harde muziek en veel parfum was erg normaal) het was een heel mooi gebouw en ik wilde binnen nog foto's maken, maar dat mocht niet.... :( Binnen was alles erg duur, en het gene dat ik wel erg leuk vond, was er niet in mijn maat... Dus jammer genoeg helemaal niets gekocht bij de a&f (en mijn vriendinnen ook niet). Maar we waren nog niet klaar in Amsterdam, nee, we waren niet naar Amsterdam gegaan om alleen maar naar de Abercrombie te gaan. We zijn toen naar alle h&m's die er te vinden zijn (behalve de men natuurlijk) geweest en ik heb daar dan ook weer wat dingen gekocht:

Hemdje: €3,-

Trui: €7,-

Dun truitje: €9,95
 XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...