zondag 17 februari 2013

Goede Voornemens of nee, Slechte Voornemens

Het was ooit (iets meer dan een maand geleden), mijn goede voornemen om elke dag wat te posten... Maar toen kwam die toetsweek (die heel goed ging, maar 1 onvoldoende (5.1), maar hier vertel ik later nog wel wat over), en was ik helemaal uit het ritme. Maar dan ook echt HELEMAAL! Ik heb net gekeken, het is bijna een maand geleden dat ik wat heb gepost, EEN MAAND!!!! :O Dit vind ik dus heeeeel slecht, en ik ga het daarom ook gelijk weer oppakken en weer dingen posten. Want ik kan het toch niet laten gebeuren dat ik nog een keer een maand helemaal niets post?!?
Wel hoop ik echt dat ik wat meer volgers krijg. Dan is het namelijk veel leuker om dingen te posten enz. Dus nu hopen dat er dit jaar meer volgers bijkomen!

XOXO Floor

2 opmerkingen:

  1. hahaa, geeft niet Floortje:D
    Waar had je je onvoldoende voor? Ik had er helaas wel meer dan 1:)
    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha Mooi zo! :P. Voor Latijn... :( Waarvoor had jij dan nog meer een ov? x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...