maandag 18 februari 2013

Gossip Girl

Had iemand me wat eerder kunnen waarschuwen?!?! Wat is Gossip Girl FANTASTISCH!!!! Ik ben er nu ongeveer 3 weken mee bezig, en ik ben nu bijna in seizoen 3, wat een geweldige serie!! Zooooo leuk! Oké, voor de mensen die het niet kennen (of die het wel kennen, maar niet weten waar het over gaat):

v.l.n.r: Vanessa, Dan, Serena, Nate, Chuck, Blair, Jenny
Dit zijn eigenlijk de 7 hoofdpersonen, die allemaal van alles meemaken. Het speelt zich af op de high  school. Vanessa, heeft thuis school en Jenny moet nog een paar jaar (ze is 15), maar de rest is al (in seizoen 2) op zoek naar College (ik weet niet precies tot de hoeveel dat in nl is enz). Ze hebben alle 7 wel problemen en het is super leuk, en als je zo zit te kijken dan ga je bijna in jezelf praten.
Ik kijk het op cucirca.com (hierop keek ik ook Pretty Little Liars)

Hier nog even wat foto's van de acteurs

Vanessa - Jessica Szohr
Dan - Penn Badgley
Serena - Blake Lively
Nate - Chace Crawford
Chuck - Ed Westwick
Blair - Leighton Meester
Jenny - Taylor Momsen
Onder de afbeeldingen staan de acteurs met een link naar wikipedia, als je meer over ze te weten wil komen!
Voor degene die het zich afvragen hoe het met Pretty Little Liars is afgelopen, nou, om heel eerlijk te zijn, ik heb het nog niet af. Ik ging namelijk even kijken of Gossip Girl leuk was, en toen raakte ik er verslaafd aan en nu heb ik al 3 weken geen PLL gekeken... En ik weet ook niet meer waar ik ben gebleven... Hahahaha

XXX Floor

1 opmerking:

  1. Floor, Floor. Floor, ik heb je toch gewaarschuwd? Maar inderdaad, het is een GEWELDIGE serie en eindelijk kijk je het ook! Hahaa

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...