zaterdag 9 maart 2013

Nails

Aangezien ik morgen dat optreden heb, heb ik mijn nagels gelakt in de vorm van onze outfit. We hebben een neonroze trui, een zwarte broek, en zwarte schoenen met ronde studs.

What do you need?:

- Basecoat
- Topcoat
- Roze nagellak (kan natuurlijk ook een andere kleur)
- Zwarte nagellak/donkere nagellak (kan ook een andere kleur, als het maar een andere kleur is dan die eerste kleur)
- Zilveren nagellak (ook dit is weer hetzelfde verhaal)
- Dottingpen (pen met een rondje erop, om mooie rondjes te zetten). Je kan dit natuurlijk ook met een satéprikker doen, maar dat vind ik minder fijn werken.
- Glitter topcoat (hoeft niet perse)




How to do it:

1. Lak alle nagels met de basecoat.


2. Laat dit 1 a 2 minuten drogen, zodat het helemaal droog is.
3. Lak al je nagels, behalve je ringvinger in het roze, en laat dit rustig drogen


4. Lak je ringvinger met zwart en laat dit heel goed drogen (zo'n 2 a 4 minuten)


5. Pak de dottingpen en doe met het kwastje van de nagellak wat nagellak op het bolletje.



6. Zet stipjes op je nagel, het maakt niet uit hoe je de stipjes zet.


7. Laat je vinger heel goed drogen, want als het niet droog genoeg is en je gaat er met de topcoat overheen, dan loopt het allemaal in elkaar over... (zo'n 3 a 5 minuten)
8. Doe als je wil nog wat glitter topcoat op je ringvinger voor een nog sterker contrast. Je kan natuurlijk ook een glitternagellak gebruiken in een donkere kleur.
9. Doe nu over al je nagels (normale) topcoat zodat het langer blijft zitten, en laat dit een tijdje drogen totdat het goed droog is.


10. Je bent klaar met je nagels!

Het resultaat

Mijn ringvinger
Hoe vonden jullie dit? Moet ik dit vaker doen?

XX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...