dinsdag 26 maart 2013

Stage

Ten eerste, ja ik leef nog en ben niet van de aardbodem verdwenen :P




Maar nu even waar deze post over gaat, MIJN STAGE!! Nou na veel gezeur en gedoe heb ik hem hoor! Ik ga nu (samen met een jongen uit mijn klas) stage lopen bij een kinderopvang :) Ik heb vroeger (heeeeel lang geleden) ook op deze kinderopvang gezeten dus het is wel grappig om daar weer eens heen te gaan.
Wij wilden eigenlijk samen bij onze oude basisschool gaan, maar daar was jammer genoeg geen plek meer. Toen moesten we dus heel snel een andere plek verzinnen want het moet vandaag ingevuld zijn. Nou toen hadden we dus maar bedacht om bij die kinderopvang het te gaan vragen, en ja hoor, we hadden geluk, het kon!
Nou moet ik dus elke donderdag vanaf 18 april bij de kinderopvang stage lopen. Heb er zin in!!

XX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...