zondag 3 maart 2013

Vakantie

Daar begon de vakantie, en toen was het opeens weer afgelopen....

Vorige week donderdagmiddag had ik al vakantie, want we hoefden vrijdag niet naar school! :) Die avond had ik een sweet 16 van een vriendin van mij, Paula, dit was echt super leuk en gezellig!!! :))

Die vrijdag ging ik weg in het vliegtuig, op naar Dubai :)) Het was jammer genoeg wel een nachtvlucht, dus we moesten slapen, en het waren nou niet echt hele comfortabele stoelen... :(((
Dit was ons uitzicht over Dubai vanuit het vliegtuig:








Het was echt een super leuk weekje daar, en het was echt zooo leuk om alles daar te zien. Ook heb ik natuurlijk nog geshopt :P. Ik heb een zwarte joggingbroek, een bikini, een broek met printje en een blauwe IceWatch :))



Ja, de foto's zijn niet allemaal even mooi en scherp...
Ik schrijf een andere keer nog wel een betere post over alles wat ik daar heb gedaan :)

XX Floor

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...