zaterdag 1 juni 2013

Nail Art

Nee, ik ben niet verdronken of ontvoerd of iets anders, ik heb het gewoon zooo druk, dat ik niet meer aan het bloggen gedacht heb... Ja ik weet het, dit is nu al de zoveelste keer dat ik zo'n soort excuus heb gegeven.. Maar ja, nu probeer ik het weer gewoon op te pakken en zo vaak mogelijk wat te schrijven.

Ik heb weer een nail art voor de boeg. Hij is niet super moeilijk en dit is ook de eerste keer dat ik dit gedaan heb. Ik heb het idee uit de Cosmo Girl! Maar heb hem zelf iets anders gedaan, omdat het resultaat dat ze daar hadden, mij niet zo goed lukte :P




Wat heb je nodig? 

* Base Coat
* Een lichte (liefste een witte tint) kleur
* een gele kleur
* een roze kleur
* een licht blauw
* Top Coat
* Dottingpen met dunne stip/dun nail art kwastje/tandenstoker

Hoe doe je het?


Mijn Base Coat heb ik besteld op internet
Je lakt je nagels met de base coat en laat dit even drogen.


Mijn lichte nagellak komt van de Hema en heeft nr 13


 Je lakt nu je nagels wit (licht) en ook dit laat je goed drogen.


Mijn gele nagellak is van Catrice Cosmetics - Ultimate Nail Lacquer nr. 700, Birdy Reloaded



 Nu doe je op de dotting pen wat gele nagellak en maak je streepjes met allerlei verschillende lengtes. Dit moet je ook weer goed laten drogen, anders gaat het door elkaar en mengen.


Mijn roze is ook van de Hema - Wetlook lijn en dit is nr. 05


 Ook hierbij maak je streepjes, maar hierbij moet je zorgen dat ze een ander patroon hebben dan de geel omdat je anders de gele kleur niet meer ziet.


Mijn lichte blauw is van MaxFactor - MaxEffect nr. 27, Cool Jade


 Hierbij doe je weer hetzelfde als wat je bij de gele en roze nagellak hebt gedaan. En dan kan je als je wil nog een donkere kleur er overheen doen dat je die kleur verschillen aan de binnenkant niet meer ziet, maar ik vond het er zo super leuk en vrolijk uitzien, dus heb het zo gelaten.

Mijn Top Coat is van dezelfde site als de Base Coat
Dan doe je er als laatste Top Coat overheen en dan ben je klaar met de simpele en hele vrolijke lente nailart. Je hebt hem zo af en ik heb er veel complimentjes op gekregen omdat het best opvalt. Natuurlijk kan je ook hele andere kleuren gebruiken, maar ik vond dit wel leuk voor de lente :)

Ik hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden.

XX Floor

Ps. Vergeet niet mijn Poll even in te vullen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...