donderdag 18 juli 2013

Day 1: White/Cream


Jaa, de eerste dag van de 30 Day Challenge. Ik heb er zin in en vind hem super leuk! Moet alleen nog wel ff wat dingen bedenken qua effecten want om nou alles hetzelfde te doen, is ook weer zo saai. Maar dat zie ik dan wel weer :P.
Ik denk dat ze met white/cream bedoelen dat je iets wits neemt en dat fotografeert... Dus dat heb ik maar gedaan.

Ik droeg dit jurkje vandaag heel toevallig en vond het wel leuk en toepasselijk

 Ik ben zelf op de foto gegaan met wat witte/creme kleurige dingen en aangezien de helft van mijn kamer wit is heb er dus maar de dagelijkse dingen uitgekozen. Zo zit ik bij de eerste op mijn bureau (waar ik dus echt elke dag aan zit) de tweede is voor mijn kleding kast en het kastje daarnaast dat ik ook als een soort van kledingkast gebruikt en bij de laatste is het een foto van het pandora doosje waarmee ik dus 2 armbanden heb gekregen die ik zo goed als dagelijks om heb.
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden

Mijn bureau (ik weet het mijn kont zit er een beetje voor...)

Mijn kast en oh ja, ik heb even een witte zonnebril opgedaan gewoon om in stijl te zijn :)

Het pandora doosje met daarin 1 van mijn armbanden 

Tot morgen voor de volgende challenge!
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...