zondag 7 juli 2013

Last few weeks

Oké, misschien kan ik het beter last month noemen, maar dat klinkt veeel langer dan last few weeks, dus daarom deze titel :P.

De foto's zijn van deze laatste maand en daar leeg ik dan wat onder uit.
Ik had toetsweek, dat was zeer veel leren..
Ik heb mijn rapport binnen hoor!
Nieuw rokje van de Brandy, waar ik laatst heb geshopt na de toetsweek. Wat is dat een super leuke winkel!!


Gekrabd door het katje van een vriendin... Dat prikt best wel... :(

De verjaardag van m'n vriendin (2e v.r), we gingen met z'n 7en naar de Kaag in het huisje van haar opa en oma, dat waren een geweldige 4 dagen!!

Dat waren een paar dingen die ik deze maand gedaan heb. Het is naturlijk niet alles, want ik heb niet van alles een foto.

XX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...