dinsdag 22 oktober 2013

Holland's Next Topmodel

Gisteren was de FINALE van Holland's Next Topmodel!! En raad eens wie daar bij was?
Inderdaad, that's me!
Ik was samen met mijn 6 vriendinnen erheen gegaan (nadat we kaartjes hadden gekocht van €33,-!! :O) en het was die €33,- echt waard! Wat was het leuk!
Eerst hadden we wel een beetje een tegenslag omdat we dachten dat we vaste plekken hadden, wat dus niet zo was, waardoor we niet met z'n zevenen naast elkaar konden zitten... :( Maar we zaten gewoon voor elkaar dus het was echt niet zo dat we door de hele zaal heen waren geplaatst!


 Ik doe deze post met vooral veel foto's omdat de meeste denk ik wel weten wat het is en wat er allemaal is gebeurd! Dit zijn foto's genomen vanuit onze plekken, dus soms zie je het misschien niet super goed, maar dan heb je een beetje een gedachte hoe het was om daar te zijn! En misschien zijn er  veel dezelfde foto's, sorry alvast daarvoor ;)






























XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...