zondag 20 oktober 2013

Photochallenge

Okee, ik dacht dat het een goed idee was om die foto challenge te beginnen, maar ik ben nu toch maar van mening veranderd en heb besloten dat het echt niets heeft geholpen! Ik was heel leuk bezig, maar had er op een gegeven moment toch niet meer zo heel veel zin in en toen is het dus helemaal fout gegaan. Want elke keer als ik dan dacht: oh misschien moet ik weer iets gaan bloggen! Dan dacht ik vlak daarna: nee, dan moet ik die fotochallenge afmaken.. Dat werkte dus niet zo heeel goed. Maar ja, hopelijk werkt het wel, als ik hierbij zeg, dat ik de photochallenge niet ga afmaken, en hem misschien een ander moment weer ga oppakken!
Ik hoop dat je er begrip bij hebt, maar ik denk toch dat het leuker is dat ik gewoon weer wat ga bloggen (en zijn dan misschien soms wel foto's van de photochallenge) dan dat ik helemaal niets meer schrijf en dan soms weer een foto plaats van de challenge. Of heb ik het nu fout?

Laat me even weten wat jullie graag willen lezen!

XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...