zondag 20 oktober 2013

Pretty Little Liars

Het is herfst, en ik vind dat het dus weer tijd is voor een post over een serie. Nou kijk ik er wel heel veel tegelijk en moest ik dus een keuze maken. Mijn keuze heb ik gemaakt doordat nu bijna de nieuwe afleveringen van PLL weer online komen!! Ik kijk er echt naar uit.
Dit gebeurt op 22 oktober in Amerika dus waarschijnlijk staat het dan woensdag op internet in nederland!


Ik kijk er zo erg naar uit, omdat ik in een interview heb gelezen dat er weer wat meer duidelijk wordt over wie A nou is en wat er met Allison is gebeurt! En aangezien ik natuurlijk wel een beetje een idee heb, wil ik graag de extra dingen weten!

Voor degene die pas net onder een steen zijn uitgekropen en nu echt denken, waar heeft zij het over? Pretty little liars, waar gaat die serie over?
Hier nog even een korte uitleg, die je eigenlijk niet moet lezen, omdat je gewoon de serie moet gaan kijken en dan wordt heel veel duidelijk en kom je veel meer te weten dan dat ik vertel (ik moet natuurlijk niets verklappen voor degene die nog niet zo ver zijn).

Het gaat over 5 meisjes (Aria, Spencer, Hannah, Emily en Allison), die heel hecht zijn. Totdat Allison op een dag verdwijnt en dan na een jaar dood wordt teruggevonden. Hier start de serie eigenlijk, want als de begrafenis dan is, dan worden de overgebleven 4 gestalkt door A. De hele serie gaat er dan dus eigenlijk over dat ze op zoek gaan wie A nou is (A weet namelijk heel veel over hen, ook dingen die alleen Allison wist) en wat er nou echt met Allison is gebeurd.
Als je nou benieuwd bent wat dat dan allemaal is, moet je natuurlijk gewoon de serie gaan kijken!

XXX Floor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...