dinsdag 4 februari 2014

Outfit of the day

Ik zie heel vaak dat mensen een 'outfit of the day' doen, dus ik dacht, laat ik daar ook eens aan beginnen! Met m'n nieuwe telefoon kan ik betere foto's maken en ook zien hoe de foto's eruit zien zonder dat ik er heel verlept op sta ;) 

Dit is m'n outfit van vandaag (kreeg m'n schoenen er gwn niet bij op...)

M'n statement ketting van de h&m

Blouse van de primark 

Kort broekje met de Engelse vlag erop van de Zara

M'n super lekker zittende uggs (noem ze meestal m'n poedels)

Dit was m'n outfit in het kort oh ja, ik heb natuurlijk een panty onder m'n broekje en een donker grijs hemdje. Het hemdje is van de h&m (die met die wat lagere armsgaten) en de panty weet ik niet waar hij vandaan komt...

Tot snel!!

💋

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...