vrijdag 28 februari 2014

Tumblr

Ik ben m'n blog weer aan t oppakken, ik was alweer wat meer bezig met WeHeartIt, keek er wat regelmatiger op en deed er wat meer mee dus ik dacht, laat ik nu ook maar weer m'n tumblr oppakken. Ik heet op m'n tumblr floorsmits.tumblr.com en tja ik schrijf dit vanaf m'n iPhone dus ik kan geen linkje naar m'n tumblr plaatsen. En oh ja, aangezien ik het toch weer ga proberen op te pakken, ga ik denk ik m'n blog ook wat veranderen en wat verbeteren. Misschien ga in zelfs de naam aanpassen... Maar dat is allemaal van latere zorg! Ga nu maar gewoon op mijn tumblr kijken en daarna lekker slapen! En dan hoop ik dat ik in m'n slaap een goede inspiratie krijg wat ik allemaal kan gaan doen met m'n blog (en tumblr) 

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...