donderdag 27 februari 2014

Vakantie

Jaja, ik heb krokusvakantie en ik ben een van de weinigen die thuis is gebleven. Het is niet zo dat ik me verveel ofzo, maar t is zo vervelend om dan de hele tijd snapchats  te zien van iedereen die lekker aan t skiën is.. 
Zoals ik al zei heb ik mij ook helemaal niet verveeld. 
Vrijdag - met mama naar Amsterdam geweest. We wilden eerst naar de Modemusthave Pop up store, maar daar stond wel een 2 uur lange rij voor dus dat hebben we toen maar niet gedaan. Ik heb wel wat dingen gekocht. Zie de foto's hieronder. 


De eerste drie zijn zoals je misschien al wel hebt gezien alledrie van de h&m

Dit hemdje is van de urban outfitters

En als laatste een shirtje van de Zara dat leuk stond en daarbij ook nog heel erg was afgeprijsd ;)

Zondag - in m'n eentje in de trein naar Rotterdam naar m'n tantes.Wiehoe een boete te pakken van €10 omdat ik geen toeslag had gekocht ofzoiets.. Verder was het daar heel leuk!! We zijn met z'n drieën naar de Kunsthal geweest want saar  was een schoenenexpositie, echt heel vet! En we gebben ook nog de schoenen die carrie bradshaw in de laatste scène van de sex in the city film aan heeft! 😱 Verder was er nog  een expositie over de tweede wereld oorlog, daar heb ik se knikkers van Anne-frank gezien! Ook mocht ik zelf nog hele leuke hakken passen haha zie de foto's voor een iets duidelijker beeld


Schoenen van carrie bradshaw

Knikkers van Anne-Frank

En nog even zelf hakken passen

Maandag - ik was nog steeds bij m'n tantes en ben met een van hen maar de primark geweest. Daar heb ik van hen een shirtje  en een kort broekje gekregen. Toen ging ik 's avonds weer alleen met de trein naar huis. Met een starbucksjr ;)

Dinsdag - naar opa en oma om m'n oma's iPad Air in te stellen. Die iPad heeft ze gekocht met haar verjaardag en ik was uitgekozen om gem in te stellen. 

Woensdag - fiets schoon gemaakt, was hoog nodig en met vriendinnetje afgesproken en This Means War gekeken. Een echte aanrader

Vandaag - vandaag ga uk naar t stedelijk en verder zie ik wel wat er allemaal gebeurt!

Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...