maandag 3 februari 2014

Wat er allemaal is gebeurd

Ik dacht, laat ik het bloggen maar weer eens oppakken! Ik weet het, ik heb al heeeel vaak heel veel excuses gegeven, maar hopelijk gaat het me nu echt lukken om met wat meer regelmaat te bloggen! En dan ga ik niet meer bij elke post me veronderschuldigen. Want ik snap heel erg goed dat het erg irritant is om elke keer maar te lezen dat het me zo erg spijt bladiebla. 

Oke, maar nu wat er allemaal is gebeurd en dan heel kort en dan leg ik het later misschien nog verder uit (als ik het leuk vind om er wat uigebreider over te vertellen). Ik ga het aan de hand van een paar foto's doen die ik op m'n (nieuwe) IPHONE 5S heb staan!!! JAAAA IK HEB EEN IPHONE, MIJN EIGEN IPHONE!!! En het is de allernieuwste dus diegene met vinger id! Ik heb met m'n verjaardag aan iedereen geld gevraagd en toen nog wat geld bijgelegd en het resultaat is de goude iPhone 5S. Oke en nu weer verder met de samenvatting ;)

Ik heb dus mijn iPhone en dit was m'n eerste foto (room for thought)

Dobbelen met m'n dansteampje voor kerst en Sinterklaas!

Uiteten bij sumo met 4 vriendinnen uit m'n klas de donderdag voor de kerstvakantie

In de kerstvakantie zijn we naar Curacao geweest!! Dat was echt GEWELDIG

Ondergaande zon in Curacao, wat een mooi uitzicht hadden we!!

En dan begint het schoolleven en het nieuwe jaar weer, vind je opeens een oude foto waar je met je vriendinnen op staat, maar dan van zo'n 7/8 jaar geleden

En toen was er weer eens een toetsweek (de tweede van dit jaar alweer). Heb nu alle cijfers behalve die van scheikunde terug. Alles is voldoende!!

Vieren dat de toetsweek weer klaar is

Homealone met m'n zusje omdat m'n ouders twee dagen weg waren om het Pieterpad te lopen met wat vrienden

En dit was gisteren, bij m'n oma's 70e verjaardag. Nou ja, ze is vandaag jarig maar ze vierde het gisteren ;)

Hopelijk hebben jullie nu weer wat meer een indruk hoe het was ongeveer vanaf ik niets meer had geschreven! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...